Mire se vini ne STUDIO LIGJORE MANUSHI & PARTNERS

Të dhënat e biznesit STUDIO LIGJORE MANUSHI & PARTNERS

STUDIO LIGJORE MANUSHI & PARTNERS 
  • Sllogani : Rregjistrimi i pronĂ«sisĂ« industriale, Ă«shtĂ« vlerĂ« e shtuar e biznesit tuaj.
ÇFARĂ‹ Ă‹SHTĂ‹ MARKA TREGTARE?  
  • Identifikon mallra apo shĂ«rbime tĂ« ofruara nga njĂ« individ apo ndĂ«rmarrje e caktuar. 
  • Origjina e saj e ka zanafillĂ«n nga kohĂ«t e lashta, kur artizanĂ«t riprodhuan nĂ«nshkrimet e tyre ose “markat” nĂ« produktet e tyre artistike apo tĂ« pĂ«rdorimit tĂ« pĂ«rditshĂ«m. 
  • GjatĂ« viteve, kĂ«to marka u zhvilluan pĂ«r tĂ« arritur nĂ« sistemin e sotĂ«m tĂ« regjistrimit e mbrojtjes.
ÇFARĂ‹ SJELL MBROJTJA E MARKĂ‹S TREGTARE?        
  1. Marka e regjistruar tregtare i ofron mbrojtje ligjore pronarit të saj, duke i siguruar të drejtën ekskluzive për ta përdorur atë, me qëllim identifikimin e mallrave ose shërbimeve apo të autorizojë dikë tjetër për ta përdorur atë në këmbim të pagesës.
  2. Mbrojtja zgjat për një periudhë 10-vjeçare, por ajo mund të ripërtërihet për një kohë të pakufizuar përtej këtij afati, nëse paguhen tarifat e ripërtëritjes.
  3. Mbrojtja e markës tregtare zbatohet nga gjykata, e cila ka kompetencën për të bllokuar shkeljet e markave tregtare.
  4. Mbrojtja e markave tregtare pengon, në të njëjtën kohë, përpjekjet e konkurrentëve të pandershëm, si falsifikuesit, për të përdorur shenja dalluese të ngjashme për tregtimin e produkteve apo shërbimeve më të dobëta.
CILAT MARKA TREGTARE MUND TĂ‹ REGJISTROHEN ?        
  • MundĂ«sitĂ« janĂ« thuajse tĂ« pakufizuara. 
  • Markat mund tĂ« jenĂ« kombinim fjalĂ«sh, shkronjash dhe numrash. 
  • Ato mund tĂ« pĂ«rbĂ«hen nga skica, simbole, shenja tredimensionale, si forma dhe ambalazhimi i mallrave, shenja dĂ«gjimore, si tingujt muzikorĂ« ose vokalĂ«, aromat ose ngjyrat qĂ« pĂ«rdoren si tipare dalluese.
  • PĂ«rveç markave qĂ« identifikojnĂ« burimin tregtar tĂ« mallrave dhe shĂ«rbimeve, ekzistojnĂ« edhe kategori  tĂ« tjera tĂ« markave tregtare:
  • Markat kolektive
  • Marka çertifikuese pĂ«rdoren si tregues i cilĂ«sisĂ«, prejardhjes, metodĂ«s sĂ« prodhimit apo karakteristikave tjera tĂ« pĂ«rbashkĂ«ta tĂ« mallrave apo shĂ«rbimeve.
ÇFARĂ‹ TĂ‹ DREJTASH KA PRONARI I NJĂ‹ MARKE TREGTARE?      
  • Pronari i njĂ« marke tregtare ka tĂ« drejtĂ«n tĂ« vendosĂ« se kush mund ta pĂ«rdorĂ« ose jo markĂ«n tregtare. 
  • Pronari i markĂ«s tregtare mund t’iu japĂ« autorizim apo licencĂ« palĂ«ve tĂ« tjera pĂ«r pĂ«rdorimin e markĂ«s, nĂ« bazĂ« tĂ« kushteve pĂ«r tĂ« cilat Ă«shtĂ« rĂ«nĂ« dakord nĂ« mĂ«nyrĂ« tĂ« ndĂ«rsjellĂ«. 
  • Pronari mund t’ia shesĂ«, gjithashtu, tĂ« drejtĂ«n dikujt tjetĂ«r, i cili, mĂ« pas, bĂ«het pronari i ri i kĂ«saj marke tregtare. 
  • NĂ«se regjistrimi i markĂ«s nuk ripĂ«rtĂ«rihet, mbrotja e markĂ«s tregtare mbaron me pĂ«rfundimin e afatit tĂ« saj dhe pronari nuk zotĂ«ron mĂ« tĂ« drejta ekskluzive mbi markĂ«n.
SI MERRET NJĂ‹ MARKĂ‹ TREGTARE?
  • Hapat qe duhen marre per praqitjen e aplikimit pĂ«r regjistrim tĂ« markĂ«s tregtare:
  • Formularin e aplikimit pĂ«r regjistrimin e markĂ«s.
  • Dukjen e shenjĂ«s.
  • ListĂ«n e mallrave dhe shĂ«rbimeve ku do tĂ« zbatohet shenja, duke treguar kategoritĂ« e klasifikimit tĂ« NisĂ«s.
  • Informatat e aplikuesit.
  • DĂ«shminĂ« e pagesĂ«s sĂ« tarifĂ«s.
KUSHTET PĂ‹R REGJISTRIMIN E MARKĂ‹S TREGTARE?       
  • Shenja duhet tĂ« pĂ«rmbushĂ« disa kushte, me qĂ«llim qĂ« tĂ« gĂ«zojĂ« mbrojtjen si markĂ« tregtare. 
  • Ajo duhet tĂ« jetĂ« e dallueshme, nĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« konsumatorĂ«t tĂ« mund ta shquajnĂ« si shenjĂ« identifikuese tĂ« njĂ« produkti tĂ« caktuar, si edhe nga markat e tjera identifikuese tĂ« produkteve. 
  • Ajo nuk duhet tĂ« keqinformojĂ«, tĂ« mashtrojĂ« apo tĂ« vejĂ« nĂ« lajthitje konsumatorĂ«t dhe as tĂ« shkelĂ« rendin e moralin publik. 
  • SĂ« fundi, tĂ« drejtat pĂ«r tĂ« cilat aplikohet nuk mund tĂ« jenĂ« tĂ« njĂ«jta apo tĂ« ngjashme me tĂ« drejtat qĂ« i janĂ« dhĂ«nĂ« tashmĂ« njĂ« pronari tjetĂ«r marke.
ÇFARĂ‹ Ă‹SHTĂ‹ PATENTA?        
  • Patenta Ă«shtĂ« njĂ« e drejtĂ« ligjore ekskluzive qĂ« jepet pĂ«r njĂ« shpikje. 
  • Shpikja Ă«shtĂ« njĂ« produkt ose proces qĂ« siguron njĂ« mĂ«nyrĂ« tĂ« re pĂ«r tĂ« bĂ«rĂ« diçka ose ofron njĂ« zgjidhje tĂ« re teknike pĂ«r njĂ« problem.
ÇFARË BËN PATENTA?
  • Patenta i ofron mbajtĂ«sit tĂ« saj mbrojtje ligjore pĂ«r njĂ« shpikje. 
  • Mbrojtja jepet pĂ«r njĂ« afat tĂ« pĂ«rcaktuar prej 20 vjetĂ«sh, nĂ«se çdo vit paguhen tarifat e pĂ«rtĂ«ritjes pĂ«r mbajtjen e patentĂ«s nĂ« fuqi.
Ç’LLOJ MBROJTJEJE OFRON PATENTA?
  1. Mbrojtja me patentĂ« do tĂ« thotĂ« se njĂ« shpikje nuk mund tĂ« hidhet nĂ« treg, tĂ« pĂ«rdoret, shpĂ«rndahet apo tĂ« shitet pa miratimin e pronarit tĂ« patentĂ«s. 
  2. KĂ«to tĂ« drejta mbi patentĂ«n zbatohen nga gjykata, e cila ka autoritetin tĂ« ndalojĂ« shkeljen e patentĂ«s. 
  3. Nga ana tjetër, gjykata mund të vendosë edhe pwr shfuqizimin e njw patente, si rezultat i një kërkese të suksesshme nga të tretët.
CILAT JANĂ‹ TĂ‹ DREJTAT E PRONARIT TĂ‹ PATENTĂ‹S?        
  • Pronari i patentĂ«s ka tĂ« drejtĂ«n tĂ« vendosĂ« se kush mund ta pĂ«rdorĂ« ose jo shpikjen e patentuar pĂ«r periudhĂ«n gjatĂ« sĂ« cilĂ«s mbrohet shpikja. 
  • Pronari i patentĂ«s mund t’iu japĂ« autorizim ose licencĂ« palĂ«ve tĂ« tjera pĂ«r pĂ«rdorimin e shpikjes, nĂ« bazĂ« tĂ« kushteve pĂ«r tĂ« cilat Ă«shtĂ« rĂ«nĂ« dakord nĂ« mĂ«nyrĂ« tĂ« ndĂ«rsjellĂ«. 
  • Gjithashtu, pronari mund t’ia shesĂ« shpikjen dikujt tjetĂ«r, i cili, mĂ« pas, bĂ«het pronari i ri i patentĂ«s. 
  • Me skadimin e afatit tĂ« patentĂ«s, pĂ«rfundon edhe mbrojtja dhe shpikja bĂ«het e vlefshme pĂ«r pĂ«rdorim publik. 
  • Kjo nĂ«nkupton se pronari nuk ka mĂ« tĂ« drejta ekskluzive mbi shpikjen, e cila bĂ«het e vlefshme pĂ«r t’u shfrytĂ«zuar pĂ«r qĂ«llime tregtare nga tĂ« tjerĂ«t.
PĂ‹RSE JANĂ‹ TĂ‹ NEVOJSHME PATENTAT?  
  1. Patentat iu ofrojnĂ« stimuj individĂ«ve, duke iu siguruar vlerĂ«sim pĂ«r krijimtarinĂ« e tyre dhe shpĂ«rblim financiar pĂ«r shpikjet e tyre tĂ« tregtueshme. 
  2. Këta stimuj nxisin inovacionin, i cili siguron rritjen në vazhdimësi të cilësisë së jetës së njeriut.
Ç’ROL LUAJNĂ‹ PATENTAT NĂ‹ JETĂ‹N E PĂ‹RDITSHME?       
  • Ă‹shtĂ« fakt qĂ« shpikjet e patentuara kanĂ« hyrĂ« nĂ« çdo aspekt tĂ« jetĂ«s sĂ« njeriut, qĂ« prej ndriçimit elektrik (patentimin e kanĂ« bĂ«rwĂ« Edisoni dhe Swani) dhe plastik (patentimin e ka bĂ«rĂ« Baekeland), deri te stilolapsat me majĂ« sferike (patentat mbahen nga Biro) dhe mikroprocesorĂ«t (patentat mbahen nga Intel).
  • TĂ« gjithĂ« pronarĂ«t e patentĂ«s duhet tĂ« bĂ«jnĂ« publik informacionin mbi shpikjen e tyre, nĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« tĂ« pasurojnĂ« trupĂ«n tĂ«rĂ«sore tĂ« njohurive teknike nĂ« botĂ«. 
  • Kjo trupĂ« e njohurive publike, qĂ« Ă«shtĂ« gjithnjĂ« nĂ« rritje, nxit krijimtarinĂ« e mĂ«tejshme dhe novatorizmin te tĂ« tjerĂ«t. 
  • NĂ« kĂ«tĂ« mĂ«nyrĂ«, patentat ofrojnĂ« informacion tĂ« vlefshĂ«m e frymĂ«zim pĂ«r brezat e ardhshĂ«m tĂ« studiuesve dhe shpikĂ«sve.
ÇFARË ËSHTË DIZAJNI INDUSTRIAL ?
  1. Dizajni industrial Ă«shtĂ« aspekti dekorativ apo estetik i njĂ« artikulli. 
  2. Dizajni mund të përbëhet nga karakteristika tridimensionale, si forma ose sipërfaqja e një artikulli, ose nga tipare dydimensionale, si motive, vija ose ngjyra.
  3. Dizajnët industrial zbatohen në një game të gjerë produktesh të industrisë dhe artizanatit: që nga instrumentet teknike e mjekësore tek orat, bizhuteritë dhe mallra të tjera luksi; nga programet kompjuterike didaktike dhe pajisjet elektroshtëpiake te strukturat arkitekturore; nga dizajnët e tekstilit te mallrat e argëtimit.
  4. NĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« tĂ« jetĂ« subjekt mbrojtjeje, njĂ« dizajn duhet tĂ« jetĂ« tĂ«rheqĂ«s pĂ«r syrin. 
  5. Kjo nënkupton se dizajni industrial është, pikësëpari, i një natyre estetike dhe nuk mbron asnjë karakteristikë teknike të artikujve në të cilët zbatohet.
PĂ‹RSE MBROHET DIZAJNI INDUSTRIAL ?    
  • DizajnĂ«t industrial janĂ« ata qĂ« e bĂ«jnĂ« njĂ« artikull tĂ«rheqĂ«s dhe tĂ« pĂ«lqyeshĂ«m. 
  • PĂ«r rrjedhojĂ«, ata i shtojnĂ« vlerĂ«n tregtare njĂ« produkti dhe rrisin tregtueshmĂ«rinĂ« e tij.
  • Kur dizajni industrial mbrohet, pronarĂ«ve – individit ose shoqĂ«risĂ« qĂ« ka regjistruar dizajnin, ju sigurohet e drejta ekskluzive kundrejt kopjimit ose imitimit tĂ« paautorizuar tĂ« dizajnit nga palĂ«t e treta. 
  • Kjo ndihmon qĂ« tĂ« merret njĂ« fitim i drejtĂ« nga investimet. 
  • NjĂ« sistem efektiv mbrojtjeje i sjell pĂ«rfitime edhe konsumatorĂ«ve e publikut nĂ« tĂ«rĂ«si duke nxitur praktikat e konkurrencĂ«s sĂ« drejtĂ« dhe tregtisĂ« sĂ« ndershme.
  • Mbrojtja e dizajnĂ«ve industrial ndihmon zhvillimin ekonomik duke nxitur elementin krijues nĂ« sektorĂ«t industrialĂ« dhe prodhues, si edhe nĂ« artet e artizanatin tradicional. 
  • Ato ndikojnĂ« nĂ« zgjerimin e veprimtarive tregtare dhe eksportin e produkteve vendase.
  • Krijimi dhe mbrojtja e dizajnĂ«ve industrial mund tĂ« jenĂ« relativisht tĂ« thjeshta dhe jo tĂ« kushtueshme. 
  • Ato mund tĂ« sigurohen nĂ« mĂ«nyrĂ« tĂ« arsyeshme nga ndĂ«rmarrjet e vogla e tĂ« mesme, si edhe nga artistĂ«t apo artizanĂ«t individualĂ«.
SI MUND TĂ‹ MBROHET DIZAJNI INDUSTRIAL ?
  1. NĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« tĂ« gĂ«zojĂ« mbrojtje, dizajni industrial duhet tĂ« regjistrohet, nĂ« bazĂ« tĂ« Ligjit pĂ«r Dizajnin Industrial. 
  2. Me qĂ«llim qĂ« tĂ« regjistrohet, dizajni duhet tĂ« jetĂ« “i ri” ose “origjinal”. 
  3. “I ri” nĂ«nkupton qĂ« asnjĂ« dizajn i njĂ«jtĂ« apo shumĂ« i ngjashĂ«m tĂ« mos ketĂ« ekzistuar mĂ« parĂ«. 
  4. Kur dizajni regjistrohet, lĂ«shohet njĂ« certifikatĂ« regjistrimi. 
  5. Periudha e mbrojtjes zgjat për pesë vjet, me mundësinë e ripërtëritjes së mëtejshme deri në 25 vjet.
  6. Sipas ligjit pĂ«r tĂ« drejtĂ«n e autorit, dizajni industrial gjithashtu mund tĂ« mbrohet si vepĂ«r arti nĂ«se plotĂ«son kushtet e pĂ«rcaktuara me ligjin pĂ«r tĂ« drejtĂ«n e autorit. 
  7. Dizajni mund të gëzojë mbrojtje paralele me të drejtën e autorit dhe të regjistrimit të dizjanit.
CILAT JANĂ‹ TĂ‹ DREJTAT E PRONARIT TĂ‹ DIZAJNIT INDUSTRIAL ? 
  • Pronari i dizajnit industrial ka tĂ« drejtĂ« tĂ« vendosĂ« se kush mund ta pĂ«rdorĂ« ose jo dizajnin industrial. 
  • Pronari i dizajnit industrial mund t’iu japĂ« autorizim ose licensĂ« palĂ«ve tĂ« tjera pĂ«r pĂ«rdorimin e dizajnit, nĂ« bazĂ« tĂ« kushteve pĂ«r tĂ« cilat Ă«shtĂ« rĂ«nĂ« dakord nĂ« mĂ«nyrĂ« tĂ« ndĂ«rsjellĂ«. 
  • Pronari, gjithashtu, mund t’ia shesĂ« tĂ« drejtĂ«n mbi dizajnin industrial dikujt tjetĂ«r, i cili, mĂ« pas, bĂ«het pronari i ri i dizajnit industrial. 
  • Mbrojtja e dizajnit industrial mbaron nĂ« datĂ«n e skadimit tĂ« afatit tĂ« saj dhe dizajni industrial hyn pĂ«r pĂ«rdorim publik.
SI REGJISTROHET NJĂ‹ DIZAJN INDUSTRIAL ?   
  1. Hapat që duhen marrë për paraqitjen e një aplikimi për regjistrim të dizajnit industrial:
  2. Formularin e aplikimit.
  3. Dukjen grafike të dizajnit, fotografitë ose mostrën.
  4. Deklaratën e prioritetit, nëse ka aplikim të mëparshëm nga jashtë.
  5. Ekzaminimi formal dhe pagesa e tarifave.
Treguesit Gjeografikë
  • Treguesit gjeografikĂ« dhe emĂ«rtimet e origjinĂ«s, qĂ« pĂ«rdoren nĂ« tregti pĂ«r tĂ« treguar origjinĂ«n gjeografike tĂ« produkteve, mbrohen nga ligji pĂ«r pronĂ«sinĂ« idustriale dhe nga aktet nĂ«nligjore tĂ« nxjerra nĂ« zbatim tĂ« tij.
  • “EmĂ«rtim origjine” quhet emri qĂ« identifikon njĂ« produkt:
  • QĂ« e ka origjinĂ«n nga njĂ« vend specifik, rajon apo, nĂ« raste tĂ« veçanta, njĂ« shtet;
  • CilĂ«sitĂ« ose karakteristikat e tĂ« cilit vijnĂ«, ekskluzivisht ose esencialisht, si rezultat i njĂ« mjedisi gjeografik tĂ« veçantĂ«, qĂ« pĂ«rfshin faktorĂ«t natyrorĂ« dhe njerĂ«zorĂ«, tĂ« trashĂ«guar nga ky mjedis;
  • Hapat pĂ«r prodhimin e tĂ« cilit realizohen nĂ« zonĂ«n e pĂ«rcaktuar gjeografike.
  • “Tregues Gjeografik” Quhet Emri QĂ« Identifikon NjĂ« Produkt:
  • QĂ« e ka origjinĂ«n nĂ« njĂ« vend specifik, rajon apo shtet;
  • CilĂ«sitĂ«, reputacioni ose karakteristikat e tjera tĂ« tĂ« cilit i atribuohen esencialisht origjinĂ«s sĂ« tij gjeografike;
  • TĂ« paktĂ«n njĂ« nga hapat prodhues tĂ« tĂ« cilit realizohet nĂ« zonĂ«n e pĂ«rcaktuar gjeografike.
  • NĂ« rastin e aplikimeve qĂ« kanĂ« tĂ« bĂ«jnĂ« me pijet alkoolike, tregues gjeografik i njĂ« pijeje alkoolike do tĂ« jetĂ« njĂ« tregues qĂ« identifikon njĂ« pije alkoolike me origjinĂ« nĂ« territorin e njĂ« vendi ose njĂ« rajoni apo lokaliteti tĂ« kĂ«tij territori, ku njĂ« cilĂ«si e dhĂ«nĂ«, reputacioni apo karakteristika tĂ« tjera tĂ« asaj pijeje alkoolike i atribuohen esencialisht origjinĂ«s sĂ« tij gjeografike.
Në Rastin E Aplikimeve Që Kanë Të Bëjnë Me Verërat:
  1. “Emërtim origjine” quhet emri i një rajoni, i një vendi specifik ose, në raste të veçanta të justifikuara në mënyrën e duhur, emri i një shteti, që përdoret për të treguar një produkt që përmbush kriteret e mëposhtme:
  2. Cilësitë ose karakteristikat e produktit vijnë ekskluzivisht ose esencialisht si rezultat i një mjedisi gjeografik të veçantë, që përfshin faktorët natyrorë dhe njerëzorë, të trashëguar nga ky mjedis.
Modelet E PĂ«rdorimit
  • NĂ«pĂ«rmjet modelit tĂ« pĂ«rdorimit Ă«shtĂ« e mundur tĂ« mbrohet njĂ« zgjidhje e re teknike, qĂ« tĂ« shkojĂ« pĂ«rtej kuadrit tĂ« aftĂ«sisĂ« profesionale dhe tĂ« aplikohet nĂ« industri. Shpikjet, teoritĂ« shkencore, metodat matematikore, adaptimet e jashtme tĂ« thjeshta tĂ« produkteve ( qĂ« kanĂ« qĂ«llim estetik), planet, ligjet dhe metodat e ushtrimit tĂ« aktivitetit intelektual, programet e kompjuterit, treguesit e informacionit nuk konsiderohen njĂ« zgjidhje teknike. 
  • Mbrojtja nuk mund tĂ« jepet pĂ«r zgjidhje teknike qĂ« bien ndesh me rendin publik, veçanĂ«risht pĂ«r parimet morale tĂ« njerĂ«zimit, si dhe pĂ«r parandalimin, diagnostikimin dhe trajtimin e kafshĂ«ve dhe njerĂ«zve, varietetet e bimĂ«ve dhe kafshĂ«ve si dhe riprodhimin biologjik tĂ« materialeve dhe proçeset e prodhimit ose aktivitetet e punĂ«s.
  • Modelet e pĂ«rdorimit regjistrohen nĂ« bazĂ« tĂ« tĂ« ashtuquajturit parim i regjistrimit, ku zyra regjistron modelin respektiv nĂ« regjistĂ«r pa ekzaminim tĂ« kritereve tĂ« risisĂ« dhe nivelit krijues, psh nĂ«sĂ« duhet mbrojtur apo jo. 
  • Kjo Ă«shtĂ« arritja kryesore qĂ« i dallon modelet e pĂ«rdorimit nga sistemi i patentave.
  • MeqĂ« regjistrimi i njĂ« modeli pĂ«rdorimi nĂ« ZyrĂ«, i jep mundĂ«si tĂ« rrisĂ« mbrojtjen, efektet e tĂ« cilit korrespondojnĂ« plotĂ«sisht me atĂ« tĂ« patentĂ«s, modeli i pĂ«rdorimit siguron mundĂ«si tĂ« kĂ«rkojĂ« mbrojtje pĂ«r njĂ« zgjidhje duke qĂ«nĂ« tĂ« aftĂ« pĂ«r regjistrim nĂ« njĂ« rrugĂ« mĂ« tĂ« shpejtĂ« se ajo e patentĂ«s. 
  • Kjo Ă«shtĂ« veçanĂ«risht e rĂ«ndĂ«sishme pĂ«r objektet qĂ« janĂ« nĂ« kohĂ«  pĂ«r tu futur nĂ« treg, ndĂ«rkohĂ« qĂ« nĂ« rast tĂ« njĂ« procedure relativisht tĂ« gjatĂ« pĂ«r dhĂ«nien e patentĂ«s ato do tĂ« mbesnin pa mbrojtje.
  • Pa aprovimin e pronarit tĂ« modelit tĂ« pĂ«rdorimit, askush nuk mund tĂ« prodhojĂ«, apo tĂ« fusĂ« nĂ« treg zgjidhjen teknike tĂ« mbrojtur. Identik si nĂ« rastin e njĂ« pronari patente, pronari i njĂ« modeli pĂ«rdorimi autorizohet tĂ« pĂ«rballojĂ« aprovimin pĂ«r pĂ«rdorimin e modelit tĂ« pĂ«rdorimit respektiv (liçencĂ«) tek persona tĂ« tjerĂ« ose tĂ« transferojĂ« modelin e pĂ«rdorimit nĂ« to.
Trajtimi i modeleve të përdorimit është i njëjtë me trajtimin e patentave.
  • NĂ« ndryshim nga patenta afati i mbrojtjes sĂ« njĂ« modeli pĂ«rdorimi Ă«shtĂ« 10 vjet nga data e depozitimit tĂ« aplikimit.
Adresa: Rruga "Andon Zako Cajupi" P.9, Hyrja Nr.1, Tiranë

Kontaktet tona

  • Emri i biznesit:
  • NIPT:
  • Administratori:
  • Telefoni-Mob:
  • Email:
  • STUDIO LIGJORE MANUSHI & PARTNERS
  • L51801019L
  • Majlinda Saraçi
  • +355693045121
  • [email protected]
  • Website:
  • Adresa:
  • Qyteti:
  • Shteti:
  • Orari i PunĂ«s:
  • ms-trademark.com
  • Rruga
  • Tirane
  • Shqiperia
  • 09:00 deri ne 20:00

Adresa në Google Maps

WhatsApp !
Copyright 2024 Powered by Panairi Online